bestämm rubriken själv (a)

okej, har inte bloggat sen i onsdags, men nu bloggar jag om allt ni missat ! :D (tacka mej :* )

torsdag: först skolan, som vanligt bara att VI FICK REDA PÅ ATT NELIIAH O ALICE FÅR BYTA TILL C ! (min o saras klass) FYFAN ! TACK REKTON ! HAHAHAHAHAHHAHAH :d
sen var jag på stan med neliiah o sara, och sen skulle sara hem, då jag gick jag o neliiah till alvina o fixa oss till wic, sen gick vi på wic.. wic var kul, fast jag mådde sjukt illa, haha de e så jeevla gött med sockerbitar så jag tror jag dör :D
sen efter wic drog jag hem, och typ kolla tv,


fredag: skolan. som vanligt, bara att vi fick veta att alice o  neliiah flyttar på måndag, fedt gött (y)
sen var jag med, neliiah oliven alvina o sara, mysigt :*

lördag (idag): har inte hänt så mkt än, klockan är 10.56, men ikv ska jag träffa alice. de blir nog sär som vanligt ;)

men messa/ring (mp) vsg för ett lååångt inlägg, phahahah kyss/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0