sannarpsbadet.

idag var jag på sannarpsbadet med aliciagumman !
vi åkte dit 11.21 med tåg, sen gick vi från stationen. Fråga runt massa folk hur man hittade..för vafan !? vi har ju lixom hittar ju inte där. Men vi kom fram och vi är bäst..så alla som bor i halmstad kan dra åt helvete för vi hittar mkt bättre än er. Sen bada vi. De var sjukt kul och hålla i fötterna o åka tåg. HAHAHAHAHAHA och de var ngn kärring som typ trodde hon var farmor jag o alice kalla henne för de, hon skulle hjälpa mej ut ur forsen men hon typ drängte mej ;o.  sen bada vi mer, och sen gick vi upp så vi skulle hinna med tåget, men fick betala 15 kr bara för vi inte passa tiden för vi hade ba betalat för 3.5 timmar. xd jag tyckte ba vi skulle springa.. men då skulle dom nog jaga oss xd
Iaf, vi kom till tåg stationen men visst inte vilket tåg vi skulle ta ;o vi satt o vänta på ett tåg som skulle gå till Malmö ;o men sen såg vi att de stog varberg göteborg lite längre bort. men vårat tåg var försenat, på 14 min sen en halvtimma, så vi tog ett annat tåg, men de gick typ till möndal, så vi trodde vi va på fel tåg hela tiden och hade panik. men de gick förbi varberg så vi kom av där.
och sen kom vi hem ! :D
jag trodde fan aldrig vi skulle kiomma till sannarpsbadet, men vi e ju äventyrarna så vrf inte?
kyss/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0